5 wskazówek, których zastosowanie daje rezultaty w budowaniu biznesu na Facebooku.

Biznes

Jest jeden fatalny błąd, który popełniają marketerzy, nawet ci z doświadczeniem.

Co to za błąd? Ciągłe wysyłanie zdjęć swoich produktów i powtarzanie nazwy swojej firmy!

Nikt tego nie lubi. 

Teraz pewnie zadajesz sobie pytanie: „Ale jak mam generować potencjalnych klientów bez mówienia o moim produkcie lub firmie?”

To proste – pomyśl jak wygląda  zwiastun twojego ulubionego filmu.

Co dają ci producenci w ciągu tych kilku minut reklamy, a co trzymają w tajemnicy?Wzbudzają jedynie twoją ciekawość i zachęcają do obejrzenia filmu. Ale zakończenie trzymają w tajemnicy.

Dokładnie tak samo powinnaś spojrzeć na swoją strategię marketingową w mediach społecznościowych. Na samym początku nie mów potencjalnym klientom, z jakiego produktu lub z jakiej firmy korzystasz. Buduj ciekawość.

Jakiego rodzaju posty możesz tworzyć, aby wzbudzić ciekawość ludzi, zaangażować ich w swoje treści i nie zdradzać zbyt wiele. 

Znam 5 wskazówek biznesowych, które rozwiązują ten problem i dają rezultaty. 

Pamiętaj, wszystko z umiarem.

W marketingu przestrzegaj zasady 80 do 20.

Spędź 80% czasu dostarczając wartość i 20% czasu wspominając o swojej firmie i  produktach.

Kiedy działasz w mediach społecznościowych, upewnij się, że przez większość czasu publikujesz treści związane z codziennym życiem lub coś, co inspiruje lub bawi odbiorców! Chcesz wiedzieć co powinnaś robić przez pozostałe 20% czasu? Przeczytaj moje wskazówki.

1. Post budzący ciekawość.

Wiesz, co wzbudza ciekawość u ludzi? Brak konkretnej informacji. Dlatego tak ważne jest, aby przekazać im, to co ważne, bez mówienia wszystkiego.

Twój sposób myślenia powinien być następujący: Jeśli ludzie chcą wiedzieć, jaki jest twój produkt lub firma, muszą z tobą porozmawiać!

Na przykład możesz opublikować swoje zdjęcie z wydarzenia firmowego!

Pokaż, co dzieje się w twojej firmie. Dlaczego wydarzenia są tak niesamowite. Możesz robić sobie zdjęcia ze swoim zespołem i nagrywać STORY przez cały dzień! 

Nie pokazuj nazwy firmy, abyś mogła wzbudzić ciekawość!

  • Pokaż zdjęcia z imprezy firmowej bez logo i brandingu w tle
  • Pokaż jak stoisz na scenie
  • Pokaż jeśli  przemawiasz
  • Zaprezentuj sukcesy kolegów z teamu
  • Pokaż liderów firmy

2. Okazywanie wdzięczność po osiągniętych wynikach.

Pokaż za co jesteś teraz wdzięczna. Pokaż jakie wyniki ma twój zespół lub klient.

Na przykład możesz opublikować zdjęcie i opis: „Wielkie gratulacje dla Ani. Jestem z niej taka dumna. Przez ostatnie pół roku osiągnęła fenomenalne wyniki! „

Albo możesz powiedzieć: „Jestem bardzo wdzięczna, że moja przyjaciółka Kasia podzieliła się ze mną tą okazją. To zmieniło moje życie”.

Nie dodawaj wezwania do działania do tego typu postów. Zamiast tego pobudzaj ciekawość ludzi i pozwól im przyjść do ciebie!

3. Publicznie docenianie osób.

Ludzie uwielbiają być doceniani publicznie za swoją pracę.

Na przykład możesz przejść do osi czasu swojego klienta lub do swojego kolegi z zespołu, który uzyskał awans i pogratulować publicznie!

Sprawisz że poczują się jak milion dolarów i wzbudzasz ciekawość u wszystkich którzy to zobaczą.

4. Mimowolna (niby przypadkowa) wzmianka o Twojej firmie.

Ludzie uwielbiają dostawać wartość! Więc przeprowadź ogólne szkolenie na temat tego, czym się zajmujesz, a potem wspomnij o swoim produkcie lub usłudze! Możesz to zrobić na Facebooku lub Instagram Story. Możesz to zrobić nawet w poście lub wideo na żywo! Wybór należy do ciebie! Najlepiej rób to na wszystkich kanałach.

Na przykład wejdź na żywo z kilkoma poradami kosmetycznymi. Następnie powiedz coś takiego: „Jeśli chcesz, aby twoje włosy były mocne i pełne blasku, powinnaś wiedzieć, że tak naprawdę liczy się to, co jesz i jakie przyjmujesz suplementy. Chcesz poznać moje ulubione produkty, które mogą rozwiązać twój problem, wyślij mi wiadomość ”.

To takie proste, prawda?

5. Bezpośrednia promocja produktu lub okazji tylko raz w tygodniu.

W przypadku, kiedy publikujesz 8 razy w ciągu 1 tygodnia, publikuj według zasady:

  • 5  postów dających wartość
  • 2 posty, które są mimowolną promocją twojej firmy
  • 1 post który jest bezpośrednią promocją twojego produktu lub okazji

Przykładowy post, to: zdjęcie produktu (z umiejętnie ukrytą nazwą) i chwytliwy podpis: „Pa, pa, tłuszcz z brzucha”. Przesłanie tego posta brzmi: „Jedna tabletka dziennie i tłuszcz znika”.

Lub możesz wejść na żywo i pokazać piękne, lśniące włosy. Powiedz, że efekt WOW zapewnił olejek, którego używasz. Opowiadaj też historie innych osób i dziel się korzyściami z używania produktów! Twoi odbiorcy to polubią!

Tego rodzaju posty są proste i działają bardzo dobrze, ponieważ inspirują ludzi!

Stosuj te wskazówki, a twój biznes się rozwinie, ale pamiętaj nic nie dzieje się z dnia na dzień, na sukces musisz pracować systematycznie.

Darmowa Rejestracja

Czekamy na Ciebie ♡

@julitahabet

Instagram

[elfsight_instagram_feed id="1"]

Spodoba Ci się również

Darmowa Rejestracja

Czekamy na Ciebie ❤️

@julitahabet

Instagram

[elfsight_instagram_feed id="1"]
0
    0
    Podsumowanie koszyka
    Twój koszyk jest pustyWróc do sklepu