Grupa na Facebooku – doskonałe narzędzie do budowy biznesu online.

Biznes

To najlepsza strategia online do budowania dużego biznesu w zaciszu własnego domu! Dlaczego? Ponieważ działa jak lejek sprzedażowy (przynosi ogromne rezultaty) i łatwo ją powielić!

Kluczem jest skupienie się na grupie na Facebooku. Grupa jest świetna do szybkiego rekrutowania nowych ludzi i zwiększania sprzedaży. Dlatego:

  • Dobrze zarządzana grupa na Facebooku tworzy pozytywny wizerunek, który pomaga w sprzedaży.
  • Optymizm grupy jest zaraźliwy i tworzy impet.
  • Nowe osoby dołączą do twojego zespołu szybciej, gdy zobaczą wspaniałą atmosferę w grupie.
  • Twój istniejący już zespół odniesie większy sukces, gdy będzie miał wsparcie w grupie prze 24 godziny na dobę.

W ramach tego szkolenia dowiesz się, jaką moc ma grupa na Facebooku.

 

Co to jest DOW?

DOW to skrót od DODAJ, OTAGUJ (OZNACZ), WYŚLIJ WIADOMOŚĆ. Jak to działa? Dodajesz osoby do swojej ukrytej grupy na Facebooku, tagujesz osobę pod postem lub filmem, który ma obejrzeć, a następnie wysyłasz wiadomość, aby zapytać: „Co Ci się  podobało najbardziej?”.

Proste, prawda?

To bardzo skuteczny sposób, bo został zbudowany na zasadzie lejka sprzedażowego. Każda nowa osoba jest w stanie to zduplikować i odnieść sukces! 

Oczywiście tą samą metodę możesz wykorzystać na Instagramie, tagując osobę pod postem i wysyłając jej wiadomość.

Ale zanim zaczniesz dodawać osoby na grupie, to najpierw musisz je przyciągnąć.

 

Aktywne rekrutowanie a marketing przyciągania

Aktywne poszukiwanie nowych klientów jest świetne. I powinnaś to robić, dopóki Twoja skrzynka nie pęknie w szwach.

Jak przekonać do siebie nowych klientów? Tutaj najlepiej zadziała magia marketingu przyciągania! 

Co możesz zrobić?

  • Zrób relację  na żywo
  • Opowiedz „historię” – zdarzenie ze swojego życia
  • Twórz ciekawe posty dające wartość
  • Uruchom swój biznes

Możesz mieć najlepszy biznes na świecie, ale jeśli ludzie cię nie zobaczą, nie polubią, nie zaufają, to po prostu nie będą z Tobą współpracować. Właśnie dlatego twoim głównym zadaniem jest dawanie wartości swoim odbiorcom. Tylko w taki sposób rozwiniesz swój biznes.

 

Formuła 15 na 7, czyli kiedy, jak i ile powinnaś mówić o swojej firmie?

Czy wiesz, co bardzo denerwuje twoich potencjalnych klientów? Ciągłe reklamy. Zamiast ciągle mówić o swoim produkcie lub firmie, spróbuj dawać więcej wartościowych treści. 

Używaj formuły 15 na 7, ona potrafi zdziałać cuda Oznacza to, że publikujesz posty 15 razy w tygodniu.

Wiem, że 15 to dużo, ale to działa. Oto co powinnaś publikować:

  • 10 postów w tygodniu, które są zabawne, osobiste, dotyczą stylu życia lub przynoszą ogólną wartość;
  • 4 posty w tygodniu, które oferują mimowolną (niby przypadkową) promocję twojej firmy
  • 1 post w tygodniu, który jest bezpośrednią promocją (nie podawaj nazwy swojego produktu lub firmy,  ludzie będą musieli się z tobą skontaktować, aby uzyskać informację).

Pisz treści premium czyli takie które dają wartość, wszystko inne – publikuj na STORY!

Facebook nagradza teraz posty wyższej jakości, takie które niosą za sobą jakąś wartość (doradzaj, ucz, wspieraj, dziel się życiowym doświadczeniem). Jeśli publikujesz post rano, następny  umieść co najmniej 6-9 godzin później. Jeśli chcesz dzielić się większą ilością rzeczy w ciągu dnia, po prostu skorzystaj ze STORY, wtedy algorytm Facebooka cię polubi!

Z biegiem czasu ludzie zaczną patrzeć na ciebie w inny sposób. Będą myśleć o tobie jak o autorytecie i o kimś, komu mogą zaufać. W ten sposób stworzysz szerokie grono osób, które będą zainteresowane zakupem twojego produktu lub dołączeniem do twojej firmy.

A kiedy wykażą zainteresowanie, po prostu użyj strategii DOW, Dodaj je do swojej grupy na Facebooku, Oznacz, a potem Wyślij im wiadomość z pytaniem: „Co Ci się podobało najbardziej?”

 

Jeśli nie masz jeszcze grupy na Facebooku…

To nic strasznego. Możesz założyć grupę z kilkoma osobami. Zapytaj osobę, która cię wprowadziła do biznesu, lub lidera grupy, której jesteś częścią, może oni mają ukrytą grupę.

 

Ukryta grupa, to dobre narzędzie do promocji produktu i rekrutacji ludzi!

Osoba, która zakłada grupę dodaje post powitalny w którym informuje, jaki jest cel grupy i w jaki sposób można z niej korzystać. Upewnia się, że wszystkie nowe osoby są oznaczone w komentarzach do wpisu. Tak działa strategia grupy DOW na Facebooku!

Gdy ktoś skontaktuje się z tobą, aby zapytać o Twój produkt lub firmę, po prostu powiedz: „Świetne pytanie, znalazłam sposób na zarabianie pieniędzy za pomocą Facebooka. Musisz to zobaczyć. Jestem teraz zajęta, ale chciałabym dodać cię do naszej ukrytej grupy i oznaczyć cię tagiem w filmie. Jest naprawdę krótki, ale wyjaśni ci dokładnie, co robimy – musisz to zobaczyć!

Następnie oznacz osobę tagiem w przypiętym poście i powiedz: „To jest film, o którym ci opowiadałam ”. Dodatkowo wyślij  wiadomość, która brzmi mniej więcej tak: „Oznaczyłam cię w filmie, myślę, że ci się spodoba, porozmawiamy o nim jutro”.

Następnego dnia po prostu kontynuuj rozmowę na Massengerze. Zapytaj, osoby, czy mają pytania. A jeśli tak, możesz napisać coś w stylu: „Świetne pytanie, pozwól, że przedstawię cię moim partnerom lub moim mentorom, pomogą odpowiedzieć na twoje pytania”. 

W tej sytuacji dodajesz do rozmowy osobę, która wprowadziła cię do biznesu. Pomoże, to w sytuacji, gdy nie znasz odpowiedzi na wszystkie pytania i nie czujesz się komfortowo. Pokazujesz, że działasz w teamie. Delegujesz pracę i uzyskujesz w zamian wyższe wyniki. Niesamowite, prawda?

 

Podsumowując…

Wdrożenie i powielenie strategii grupy  DOW  na Facebooku zajmuje trochę czasu, ale kiedy już się tego nauczysz twój biznes wystrzeli w kosmos, a rezultaty przerosną Twoje oczekiwania. Działaj i wygrywaj!

Darmowa Rejestracja

Czekamy na Ciebie ♡

@julitahabet

Instagram

[elfsight_instagram_feed id="1"]

Spodoba Ci się również

Darmowa Rejestracja

Czekamy na Ciebie ❤️

@julitahabet

Instagram

[elfsight_instagram_feed id="1"]
0
    0
    Podsumowanie koszyka
    Twój koszyk jest pustyWróc do sklepu